poniedziałek, lutego 20, 2006


tak to juz bywa, jak sie jest niewolnikiem deski Posted by Picasa

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Może to nie ładnie śmiać się z cudzego nieszczęścia i cierpienia które widać wyraźnie na twarzy Kosznika na tym zdjęciu, tym bardziej, że jest się jego kumplem od niepamiętnych czasów, ale jak zobaczyłem to zdjęcie nie mogłem przestać się śmiać... nawet teraz jak pisze ten komentarz to twarz mi się cieszy na myśl, że zaraz jeszcze raz sobie to zdjęcie zobacze :D

wtorek, lutego 21, 2006 11:07:00 PM  
Blogger NikitttA said...

Krzychu, dostajesz u mnie etat nadkomentatora ... to moze i ja jeszcze raz spojrze :-)

środa, lutego 22, 2006 4:48:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Very cool design! Useful information. Go on! wireless headsets for business phones Fishing pontoon boat Ringtones and wallpapers free nextel ring gamehouse super blackjack 777 1 baccarat What weight loss prescription drugs actually work American express oro Cheap nokia mobile phones Valium oral susepnsion http://www.betting-shops.info/Free-blackjack-games-downloads.html Sports soccer s heney tamburin blackjack Volvo battery price pill meridia weight loss Dentists in templeton ca california Enviracare hepa filters butalbital medication

wtorek, lutego 06, 2007 10:08:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home