czwartek, maja 25, 2006





milo bylo [jak zwykle], caly spektakl rozegral sie w ciagu 1 godzinki,
potrwalby pewnie dluzej, gdyby nie brutalne ukrocenie naszej swobody PKPtorowej.

W kwestii technicznej - ciezko bylo wybrac te subiektywnie najlepsze fotki,
Aga [Azura] zapewne zamiesci cos w kolorze, ja jednak wole cosik mroczniejszego :-)

Sesja byla naszym wspolnym pomyslem, miejmy nadzieje - nie ostatnim :-)
Nikon w drodze, wiec moze w koncu zaczne focic swoim sprzetem, a nie pozyczanym.
Tak sobie mysle, ze moze i ja skusze sie kiedys na przejscie na druga strone lustra :-)))))

CIAO - zaczynam zamieszczac, to co splodzilysmy w domku ... Posted by Picasa

3 Comments:

Blogger Lukasz said...

Ale sciema Nikon nie jest w drodze bo jeszcze czeka na dokupienie torby, karty i filtrow ale mam nadzieje ze bedzie w drodze bo tez chce kiedys od kogos sprzet pozyczyc:P

czwartek, maja 25, 2006 9:26:00 PM  
Blogger NikitttA said...

swinia :-)

jak bedzie nikon to i tak bede brala pentaksa, bo go wole i tyle ... pocaluj sie w nos :-P

czwartek, maja 25, 2006 9:43:00 PM  
Blogger azura said...

Po drugiej stronie lustra jest bardzo miło :)

Czy ostatnim ? Ja się dobiero rozkręcam :D

piątek, maja 26, 2006 12:11:00 AM  

Prześlij komentarz

<< Home