wtorek, lipca 18, 2006


Luk foci Benka, a Benek pozdrawia Dobi, a ja widze ze papa zapozyczyl gest od dziadka z Rejsu, maltretowanego o odglos paszczowo ...

[OKLASKI]
INSTRUKTOR KO Kolejne pytanie. Proszę bardzo. Zwierzę domowe, hodowlane, występujące nad Wisłą. Podać jego odgłos.
DZIADEK Proszę powtórzyć pytanie.
INSTRUKTOR KO Zwierzę, domowe, hodowlane, nad Wisłą, odgłos.
DZIADEK Piotr Pietrzyk. Rzeszów.
INSTRUKTOR KO Pan mnie źle zrozumiał. Nie chodzi mi o pańskie nazwisko tylko mówię, że nad WISŁĄ. I odgłos.
DZIADEK Ile mam czasu na odpowiedź.
INSTRUKTOR KO Ale... Konkretnie. Wie pan, czy pan nie wie?
DZIADEK Oczywiście, że... Krowa.
INSTRUKTOR KO Co na to JURY.
JUROR 1 Krowa też. Ale nam chodzi o...
JUROR 2 O konia.
JUROR 1 O konia. Podać jego odgłos.
[DZIADEK PODSKAKUJE UDAJĄC KONIA]
INSTRUKTOR KO Stop. Stop. Czas minął. Co na to JURY?
JUROR 1 Niestety odpowiedź nie pełna. Nam chodzi o odgłos paszczowo.
DZIADEK Patataj... Patataj... Patataj.
JUROR 1 Iiiichaaaachaaaa!!! Chodziło oczywiście o to.
DZIADEK Pytania są tendencyjne.
ha ha ha

stare mury kielnienskiego kosciola [XVII w.]

INSTRUKTOR KO Pytanie kolejne. Zatem. Jak się nazywa miasto nad Wisłą. Dla ułatwienia dodajemy, że jest to imię króla, który zostawił Polskę murowaną.
BIGBITOWIEC Ale jakie miasto?
INSTRUKTOR KO To ja się pana pytam jakie miasto.
BIGBITOWIEC Aha. ... To ja nie wiem.
MAMOŃ Panie Kazimierzu! Ma pan klucz od kabiny?
INSTRUKTOR KO Bardzo państwa proszę nie podpowiadać. Bardzo proszę.
BIGBITOWIEC Kluczbork.
INSTRUKTOR KO Odpowiedź prawidłowa - Kazimierz.
BIGBITOWIEC Roman.
[OKLASKI]

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

What a great site »

wtorek, lutego 06, 2007 12:42:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home