czwartek, czerwca 14, 2007

Oj! dzialo sie.

Tczew, 09.06.2007
oficjalnie zalegalizowali swoj zwiazek, choc nie bez przygod :

1) spinki do mankietow parszywo ukryly sie w dzien slubu,
2) sukienka Justynki zostala naznaczona przez powietrzny desant kawek, ktore o dziwo! nie sraja na bialo !
3) organista omylkowo skrocil ceremonie o polowe :-)
4) w czasie pleneru, w ktorym mialam zaszczyt uczestniczyc pozyczona kasetka [Pentax K100D] bezczelnie pokolorowala owczesnie grafitowy garnitur Pawla na kolor bordowy, o czym mialam sie przekonac zrzucajac foty w domu :-)
5) Justyna potrafi wydmuchac nawet kwadratowe banki;

Tak mowa wlasnie o nich, dlugodystansowcach, kociewiakach :
Dzasstynce i Pawle :-)

Ps. O rany ! Dzieki za zaproszenie, jestescie absolutnie odjechanymi slubnymi modelami :) Mam nadzieje, ze profesjonalni fotografowie zarowno Slawek jak i Michal dali rade i bedziecie ukontentowani. Jestem wdzieczna za uzyczenie kasetki i cierpliwosc przy ustawianiu, jednak obiektywy manualne na slubie to tragedia na calej linii :-P

Ps2. To wasze specyficzne TAK - 'JO' i mnie sie teraz czasem wymsknie :-) Ukatrupie !!!

UWAGA! : Zdjec sztuk 117. Lacznie do pobrania ok 30MB.
Be patient and enjoy :-)


Wszystkie zamieszczone tu zdjecia sa mojego autorstwa.
Nie wyrazam zgody na ich jakiekolwiek komercyjne wykorzystanie.

Na poczatek kilka B&W
[te na ktorych wystepuje moja osoba, zostaly zrobione przez Pana Mlodego :)]

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Etykiety:

0 Comments:

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home