wtorek, stycznia 06, 2009

1) Luk i ja w roli glownej

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

2) Historia pewnego snowboardzisty ... czyli wpis z cyklu dzialo sie w Val Thorens

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

a zakonczylo sie tak :

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


FREE, FREE, FREERIDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3) Val w nocy

Image Hosted by ImageShack.us

4) Val w dzien

Image Hosted by ImageShack.us

Wszystkie zamieszczone tu zdjecia sa mojego autorstwa.
Nie wyrazam zgody na ich jakiekolwiek komercyjne wykorzystanie.

Etykiety:

3 Comments:

Blogger SZCZUREK said...

W końcu zdjęcia z deski, też podobnie jeździłem ale trochę inaczej i w plecaku, żeby łapek nie odmrozić, już się bałem że teraz na wyjazdach będziemy tylko bałwanki lepić , chociaż i one są fajne bo okrągłe i nie szeleszczą.

wtorek, stycznia 06, 2009 9:58:00 AM  
Blogger kemot84 said...

Mam nadzieje że ten wpis został opublikowany po mojej zachęcie? Świetne kadry, zresztą przy takich warunkach - ehhh.... ;-)

wtorek, stycznia 06, 2009 9:52:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Swietnie zdjecia, widze ze duzy pozytek jest z tej sigmy 500mm :) naprawde full szacun i czekam na kolejne foty z tzw. dlugiego szkla:)

środa, stycznia 07, 2009 4:14:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home