piątek, maja 26, 2006





********* DOBRANOC ********** Posted by Picasa

7 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

WOW, super sesja... tez taka poprosze jak sie zobaczymy....

a poki co to pozdrawiam z meridy, mexico... zaliczylismy juz dwa komplexy piramid, kapalismy sie takze w jaskiniach. zaraz wsiadamy w autobus i ruszamy do belize...

poki co wracam na hamak...

ps na pocieszenie - czeste ulewy..

piątek, maja 26, 2006 3:30:00 AM  
Blogger NikitttA said...

tylko zeby ta pocztowka do mnie -nie zamokla :-)

udanego pobytu no i przede wszystkim poprawy pogody !

Ps. A propos sesji - chlopakom o imieniu Marek, robie tylko rozbierane :-)

piątek, maja 26, 2006 9:24:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

pierwsze topowe na parapecie ..podoba sie

piątek, maja 26, 2006 11:19:00 AM  
Blogger NikitttA said...

o Tobie wciaz mysle, w jaki klimat Cie wcisnac :)

ale teraz skoro masz juz wakacje to mamy wieksze pole do manewru ...

zobaczy sie na dniach ...

piątek, maja 26, 2006 3:14:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Dziewczyno... Robisz fantastyczne zdjęcia :)

Nie znam sie na fotografii kompletnie, jednak nic mnie tak nie odpręża przed snem jak rzut oka na Twój blog, na który trafiłem zupelnie przypadkowo :)
Tak dalej, kawał dobrej roboty :) Gratuluję!

Maciek

piątek, maja 26, 2006 9:35:00 PM  
Blogger NikitttA said...

dziekuje, rownie fantastycznie :-)

sobota, maja 27, 2006 10:21:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

heheh, kartka juz wypisana, wysle ja dzisiaj... czy bedzie mokra? pewno tak.... jestem teraz na malutkiej wyspie na karaibach nalezacej do belize... mam nadzieje, ze zaraz bedziemy nurkowac razem z rekinami i plaszczkami....

ehh, jakie tu kolory... ty to dopiero bys tu zdjecia porobila...

ja moja malpa mam juz ponad 500... przydalaby sie maszyna brata...

jutro z raju przenosimy sie do gwatemali...

sesja nago? spoko, teraz juz nawet brazowy jestem :-P

sobota, maja 27, 2006 6:08:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home