czwartek, lipca 24, 2008

Nikon Roadshow 2008 - Gdansk

Chce goraco zaapelowac do organizatorow przedsiewziecia, ze jesli juz udostepniacie obiektyw do testow, to dajcie przynajmniej jakis sprawny .... i czysty !!

W mojej grupie a bylam ok 17, trzem osobom nie wspolpracowala z body usmolona 50tka, 70-200 f2.8 dawala nieznosne mory i gubila focus'a. Za to 28mm f2.8 i 12-24mm mozna rzec "jupikajej maderfaker" = artystyczne zyletki :-) Kto ma na zbyciu drobne 30tys moze pozwolic sobie na fantastyczna bigme od nikkora czyli 200-400mm f4, kombajn jest ciezszy nawet od mojej 50-500mm !!

Panowie "fachowcy" od siedmiu bolesci [zwlaszcza ten wyzszy] wszystkich traktowali z gory, na zadane pytania odpowiadali jakby mowili do jakichs lam, do mnie na szczescie za bardzo nie "furtali" :-).

Jesli dzis stalabym przed trudnym wyborem jaki aparat to zaden d700, tylko d3 :-) ewentualnie jakby Pentax wypuscil FF to biore od reki i sprzedaje caly ten kram nikonowski :-D

Jakosc foty przy ISO 5000 czy 6400 = WOW !!

Ps. Pozdrawiamy mima :-) prze....a praca !


oto kilka fotek z calego zdarzenia :

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Wszystkie zamieszczone tu zdjecia sa mojego autorstwa.
Nie wyrazam zgody na ich jakiekolwiek komercyjne wykorzystanie.

Etykiety: ,

1 Comments:

Anonymous SokoL said...

na wczesniejszej prezentacji byl w innym malowaniu:)... na typowego francuskiego mima heh

czwartek, lipca 24, 2008 11:37:00 PM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home