niedziela, lipca 08, 2007

Magiczny urok daty 777 nadal oddzialuje.
Sasiedzkie balowanie udane, dzieci wykupione.
Do Barbadosa, gdzie pierwotnie chciano mnie na spytki zaciagnac - za odziezowe dyskusje na bramce z rownie uprzejmym gorylem, ktory wyindywidualizowal sie z rozentuzjazmowanego tlumu - nie mam wstepu.
Czyt. nie wpuscili nas [ewidentnie moje trampki nie sa 'stajla'] - nie ukrywam z tego faktu zadowolenia :-))
Ostatecznie wyladowalismy w Yesterday'u, gdzie DJ serwowal sweet 80' i polskie hiciory.
Byloby w 100% fajnie, gdyby nie ten tlok i brak klimy.
A nad ranem, to co widac .... na wyrazne zyczenie Mamy :-))

KARAOKE lazienkowe !!

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Etykiety:

6 Comments:

Blogger Marek said...

Nie wiem co Ci się stało w głowę, ale wygląda zdecydowanie lepiej niż jak Cię ostatnio (na jasno) widziałem ;)

PS. Nas z Markowym też nie wpuścili - do Jaśkowa 14, bo jak dresy wyglądamy... I nie wpuścili nas z zaproszeniem od organizatora (foty mieliśmy robić) - potem był dym... :P

poniedziałek, lipca 09, 2007 6:55:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

smieszne zdjecia :D :D :D
o ty... czarownico Ty !!

wtorek, lipca 10, 2007 6:46:00 PM  
Blogger NikitttA said...

dzikuje za komplimenta :-P

wtorek, lipca 10, 2007 8:20:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

fpożo fpożo ale ja tu z małym ogłoszeniem :P fajna impreza do focenia sie zapowiada - i to juz jutro...---> http://www.paralotnie.nid.pl/plp.php
jesli macie auto, czas zeby tam sie wybrac i wolne miejsce to jestem chetny :P

piątek, lipca 13, 2007 5:26:00 PM  
Blogger NikitttA said...

dupa blada, zdeklarowalismy sie do pomocy w oproznianiu kuchni przed remontem :-( ale impreza zapowiada sie naprawde ciekawie ... ale az zal byloby patrzec bez sprobowania.

piątek, lipca 13, 2007 8:49:00 PM  
Blogger Costa said...

absolulu :)

wtorek, sierpnia 28, 2007 11:29:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home